Administrația Națională de Administrare Fiscală (ANAF) are serviciu CHAT, prin care contribuabilii pot discuta cu angajații instituției. Noul serviciu este funcțional de azi și se află în testare, până la sfârșitul anului. „Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, arată un comunicat al instituției.
Noul serviciu de asistență poate fi accesat la link-ul: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center