Instituție din Tg Jiu, obligată, în urma unui control, să angajeze 3 șefi

0
711

O instituție din județul Gorj este obligată, în urma unui control, să angajeze șefi. Corpul de control al prefectului a stabilit, în urma verificării efectuate la Direcția de Sănătate Publică (DSP) județeană, că unitatea nu are ocupate mai multe funcții, concluzia fiind că rămânerea vacantă a acestora poate duce la decizii greșite și la nerespectarea unor reguli. 

„Dumnealor au trei funcții de conducere, dintre care sunt încadrate numai două, adică directorul executiv și executiv adjunct economic. Nu există director adjunct pe sănătate publică și de multe ori, în cadrul Comitetului Director, când se iau anumite hotărâri, dacă sunt două păreri contrare, se uzează de funcția directorului executiv, pentru a înclina balanța în cazul unui vot. Directorul executiv a motivat că nu există medici specialiști, care să dorească să exercite această funcție și pe perioada stării de alertă, concursurile au fost suspendate. Știm bine că pe perioada stării de alertă se puteau face angajări în aceste domenii, deci nu cred că asta a fost o cauză. Totodată, funcțiile de conducere de șef Birou Sănătate Publică și Inspecție și Factori de Risc sunt neocupate și asta poate conduce la apariția riscului nerespectării regulilor de bună practică în realizarea activităților de control în ceea ce privește sănătatea publică”, a declarat prefectul Marcel Iacobescu.

Conducerea DSP a primit ca indicație să organizeze concursuri, ca să ocupe posturile vacante, de șefi. „Au fost făcute și câteva propuneri, de corpul de control, se referă la efectuarea demersurilor necesare, pentru a scoate la concurs cele trei posturi de conducere”, a mai afirmat prefectul de Gorj.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here