Senatorul Iordache a plătit aproape 10.000 euro, să-și facă reclamă pe Facebook, în 3 luni

0
260

Șeful PNL Gorj, senatorul Ion Iordache, a plătit aproape jumătate de miliard de lei vechi, să-și facă reclamă pe Facebook. O analiză realizată de Expert Forum, a cheltuielilor făcute de partidele politice și politicieni, în social media, prin intermediul platformelor Facebook și Google, arată că unii dintre actorii politici aruncă sume uriașe pe publicitate, înainte de alegeri. ”Analiza include cheltuielile din primele trei luni ale anului și se concentrează pe sumele alocate pentru campanii care sunt marcate ca politice/electorale sau cu impact social.
Partidele au cheltuit pe Facebook peste trei milioane lei prin pagini oficiale sau ale membrilor/candidaților/aleșilor de la nivel local sau central. Pe lângă aceste cheltuieli, prin Facebook s-au promovat de aproape încă 600 mii de lei publicații online, organizații neguvernamentale sau alte entități, prin reclame marcate ca
politice/electorale/sociale.
Peste 75% din bani (2,4 mil) au fost cheltuiți de către USR, PNL (câte
700 mii lei), PSD (650 mii lei) și AUR (325 mii lei), se arată în raportul facut de expertforum.ro.
Senatorul liberal din Gorj, Ion Iordache, a cheltuite a doua cea mai mare sumă, plătită de un membru PNL. Șeful PNL Gorj a plătit 42.463 lei, pentru 382 anunțuri. Mai mult decât a cheltuit liderl PNL, la nivel național, Ionel Ciucă, fos premier.

Pe primul loc, în familia liberală, este Mihai Coteț, consilier local în Pitești, care a plătit 44.142 lei. Mai mult decât cei doi a achitat un fost coleg al acestora, Sabin Sărmaș, deputat din Cluj, care a fost exclus din partid.
În ultima perioadă, Ion Iordache a postat, pe Facebook, numeroase filmulețe, unele hilare, care au atras atenția telleviziunilor centrale, devenind subiect de glumă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here